emiliepersson

Alla inlägg under september 2011

Av emilie persson - 27 september 2011 11:18

andra gången jag kan säga godmorgon idag, men det är bara för jag är så jäävla snäll syster och kör min bror till tåget så han kan komma till skolan och plugga röven av sig hööhö.

Nej men om jag ska vara ärlig så vandrar jag runt som ett levande lik just nu. min ägg (frukost) som står på spisen vill fan inte bli som jag vill ha dom heller, ååårrrh och jag som är en dunderkock annars. HAHA

efter min frukost ska jag ut på en powerwalk tänkte jag. och sen hinner jag inte mer denna dagen för ikväll väntas mitt efterlängtade jobb. satan vad jag är taggad..


JUST NU!

 


Av emilie persson - 26 september 2011 18:45

Bildbomd ifrån lördags.


 

världens bästa petronella.      snusk i verkstan     

nu går det verkligen utför. haha      kärlek  

Av emilie persson - 26 september 2011 16:15

typ bli brun igen?


     

Av emilie persson - 26 september 2011 14:49

en bild säger mer än tusen ord... ja och så är de. jag är helt tokigt överlycklig. insett att detta var min vändpunkt. att ha gått så länge utan ett jobb är sjukt och äntligen, ja fan äntligen var det min tur.

BÖRJAR IMORGON   


 

Av emilie persson - 26 september 2011 09:59

dåligt av mig att inte skriva igår, men vet ni vad.. jag mådde sämst. blev iaf för mycket av det goda i lördags kväll. men skoj hade vi..   

sov över hos petronella igår också så blev inte så mycket gjort mer än att åka och handla mat sen spenderade vi resten av dagen i sängen med massor av film.


Nuuu ska jag snart iväg och prata med chefen på det nya jobbet så håller tummarna på att det går riktigt duktigt bra.



Av emilie persson - 24 september 2011 16:00

 

Av emilie persson - 24 september 2011 15:11

Det blev en dag med Lillebror i staden Kristanstad idag. började halvkasst, satt i mina egna tankar och rätt var det är så säger lillebror "vi kör åt fel håll" bara till att vända. väl inne i kristanstad (mitt lokalsinne är rätt dåligt) men jag var säker vi körde rätt väg, gjorde vi de? Såklart inte.. bara till att vända igen haha.

hittade världens finaste peakperformance vinterjacka också som jag kommer köpa nästa söndag.

sedan var de ut till biltema där de inhandlades en del till min pärla (bilen)


dagens inköp:

     

-

Av emilie persson - 23 september 2011 16:02

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards