emiliepersson

Alla inlägg under oktober 2011

Av emilie persson - 30 oktober 2011 14:45

tror jag ska ringa channing tatum och meddela honom att jag är sjukt tänd på honom. även be han flytta till sverige. jobbiga är bara att han är elva år äldre. men som dom säger kärleken har ingen ålder. hehe!



 

Av emilie persson - 30 oktober 2011 12:26

Äntligen söndag. äntligen är denna helgen snart över. äntligen är det jobb imorgon. jag har med andra ord hatat dessa dagarna. så sjukt långsamma. haha

blev iallafall väckt av att någon har pillat på min mobil igår, så hade värsta hemska ljudet imorse när jag fick sms. usch gjorde inte att min dag började bra .

ska försöka städa lite på mitt rum idag, och stå och dregla över alla mina nya cider som står där så fint på hyllan. ;)

pusss


     

Av emilie persson - 29 oktober 2011 17:45

En sak jag är pepp på att göra nu är att åka och se DEAD BY APRIL. dom är helt sjukt magiska att kolla på.

Bilder sen sommras.


           



Av emilie persson - 29 oktober 2011 15:09

dampdampdampDAAAAMP! När man längtar till helgen som in i bomben tror ni den blir skoj då eller? SVAR NEJ!

var övertaggad till att festa igår, fanns det någon jäkel som var detsamma eller? SVAR NEJ!

fick bli bio igår i tomelilla istället med åsa. In Time såg vi, den rekommenderas jäkligt mycket bara. fan vad bra den var. och för att inte klaga mer så kan man ju bara vara glad att justin timerlake var med i den, assssso hans kropp grraauw...


aja kändes bra att vara helt nykter på jobbet imorse iaf. längesen det hände faktiskt haha

Meeeeen nästan helg den kommer bli så jävla vild höhö.

puss


 

Av emilie persson - 27 oktober 2011 17:15

jag står för matlagningen ikväll men jag tror dock inte den blir så super bra, för jag är rätt stressad ska iväg och mysa med älskling ikväll och fixa lite greeejor.

vi hörs! puss


 



Av emilie persson - 27 oktober 2011 17:01

Idag har det varit marknad. och såklart vad man ju tvungen att gå på de. alltid så mysigt, förutom det förbaskade vädret. Gick några runder och sen var det till att komma underbara munkarna och remar. det vanliga såklart haha.

blev iaf fundat ett Iphone4 skal vitt som jag länge velat ha !


 

Av emilie persson - 27 oktober 2011 15:48

Hej!


Tycker att det är lite dåligt med uppdatering här idag va? (; så tänkte att jag tar saken i egna händer, men sen kom jag på hur kul är det egentligen att sitta och läsa det man själv skrivit? bara för att man ska få något att läsa? magiskttragiskt!


Emilié har nog fullt upp med att gosa med lilla söta Elsa idag om jag inte tror helt fel, och ikväll får ni inte heller ha henne för er själva för då jag har ensamrätt på henne för vi ska ut på en standard kör-runda och sen ska vi mysa hela kvällen natten och morgonen (?) med massa film och godis, och en hel del damp om jag känner oss rätt. 


bara det jag ville..


you were born to make me happy

     

Av emilie persson - 26 oktober 2011 18:00

Imorse fick jag ett sms att jag hade ett paket på posten att hämta. man kan bara säga att nordicfeel har grym leverans. beställde igårkväll mina parfymer ju. kanon om man måste ha något bråskande haha.


Blev iaf att jag ställde klockan som vanligt 09.20 för att då går ju favvorit programmet SMALLVILLE. ser det mest för att Clark är så satans grann haha.

efter det somnade jag om någon timme och sen var det bara till att göra sig iordning för att sen åka till syster och äta frukost och sedan vidare in till Ystad. är precis nyss hemkommen och ska strax hjälpa mamma med kvällsmaten och sedan tror jag det blir en riktigt gottikväll.

puss


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards