emiliepersson

Alla inlägg under december 2011

Av emilie persson - 14 december 2011 11:17

jag har flyttat: http://eemiliepersson.devote.se/   

Av emilie persson - 8 december 2011 07:59

Hej!


once again är jag här och skriver lite, hade tidigare en egen blogg men projektet lades ner av olika anledningar, men ibland känner jag bara för att skriva ner något och då passar jag på att använda min frugas blogg här va. och vad jag vill säga egentligen är bara att jag är så jävla glad! att inte vara glad när man har värlens bästa som jag har, är svårt!


jag var bara så glad i morse när jag kom hem, och jag kände att jag bara ville berätta en gång extra!

(nu ska jag krypa tillbaka i min egen säng, ensam buhu. och titta på världens bästa serie någonsin sons of anarchy sista jävla avsnittet.. gemigsäsongfemnutack.)


puss

 

Av emilie persson - 4 december 2011 15:07

jag har nästan allt jag önskar mig i livet. alla förutom den riktiga kärleken. men ändå har jag börjar bli kär i kärleken. och inte i vilken kärlek som helst utan vänskapskärleken. jag har aldrig varit den som har en som man kan lita på utan jag har haft flera stycken vilket resulterat i att det blivit skit dåligt på äldre dagar. nu har jag en underbar kompis. en sån ni vet man knappt kan drömma om. vi är så jäkla bra ihop, vi är så himla lika men ändå lite olika(när det gäller riktig kärlek hehe).

denna vänskap är inget man kan köpa på tradera eller blocket utan den bara växer fram med tiden.

kommer ihåg när vi började umgås ungefär för ett år sen, du vet då när vi bestämde oss att börja träna på friskis ihop, jag kommer ihåg att när du skulle hämta upp mig var jag svin nervös för att börja prata liksom (hur nördigt, jag vet!) men ett tu tre så var vi igång med det hela.

folk beskriver oss som två personer som inte mognar utan lever kvar som två 15 åringar. vi kan helt enkelt vara oss själva med varann, vi kan bara gå på gatan och börja skratta åt samma sak och vi kan säga samma sak samtidigt. hur weird?!

men jag kan faktiskt inte tänka mig en enda dag utan dig. en dag utan ditt skratt och inte en enda jävla dag utan ditt damphumör som jag faktiskt älskar.

 

 

 

   

du vet att du är den som är bäst, du betyder så fruktansvärt mycket för mig så det knappt går att beskriva med ord. jag älskar dig

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards